Izinkan Aku Beristikharah..

Salam..assalamulaikum buat semua, ikhwan wa akhwat..
Semoga imanmu dalam keadaan lebih baik dari semalam..
Jangan jadi seperti hamba Allah ini yang makin lama kurasakan makin jauhnya aku dengan Penciptaku..
Ya Allah, aku hamba yang berdosa..tolong Ya Allah jaga hati ini..
aku mahu sentiasa dalam redhaMu..
Setiap detik yang aku tempuh, aku mahu Kau sentiasa memandang ke arahku
Janganlah ya Allah kau berpaling daripada memandangku..
Sudilah KAU bercinta dengan hambaMU ini, ya Allah..
Jika KAU tidak mencintaiku..
Siapa lagi yang akan menyintai diri ini..
Kerana cintaMU sahajalah yang kekal abadi..

Dengan itu,aku memilih istikharah sebagai jalan redhaMu ke atas setiap yang bakal aku lakukan..
Biarpun perkara itu nampak remeh tapi aku tak sanggup dalam keremehan itu perasaan cintaMU padaku kian pudar..
Ya Allah,permudahkanlah segalanya untukku menuju kepadaMU..
Kau fahamkanlah setiap insan di sekelilingku memahami mengapa aku berbuat begitu dan begini,
kerana untuk bertahan di jalanMu ini amat sukar ya Allah,
jangan biar aku gelincir walau sesaat sekalipun,
tapi ya Allah beri aku KEKUATAN untuk terus berdiri teguh di jalan ini..

Istikharahku adalah salah satu caraku untuk mendapat rahmatMu..
supaya setiap apa yang aku lakukan mendapat restu daripadaMU dan kedua orang tuaku..

Maafkan aku jika ada kekhilafan berlaku,
caraku ini mungkin kelihatan aneh kepada yang belum memahaminya,
namun kelihatan manis kepada yang tulus menilainya, INSYA-ALLAH..










::Istikharahlah dalam setiap urusanmu::
 *pesanan ini ikhlas kutujukan kepada diri sendiri..('',)/



Tiada ulasan:

Catat Ulasan