~ kehidupanku setelah dia pergi~


dia seorang perempuan yang penuh cerita
aku tahu dia seorang ceria
namun hidupnya disulami derita
dia pandai berkata- kata
kata- kata yang sekali pun tidak pernah dusta
dia sayang padaku apa adanya
aku sayang dirinya apa adanya
sekiranya itu yang terbaik untuknya
sekiranya Allah menentukan 4 MEI 2010 itu ajalnya
aku redha atas ketentuan-NYA
bukan mahuku untuk menangisi pemergiannya
tapi dia seorang yang sangat istimewa
dia sekali pun tidak pernah menyakiti hatiku
namun aku menyakiti hatinya tanpa jemu
dia pergi setelah sekian lama kami x ketemu
dia pergi setelah rindu padanya datang bertamu
apa ada padaku sekarang ini
yang tinggal hanya kesedihan sendiri
aku tahu dirinya tiada ganti
dan aku tahu dia tidak akan kembali
al-fatihah aku iringi
rinduku padanya sentiasa di hati
CHE JAH CHE EMBONG nenek yang ku sayangi
insyaAllah kita berjumpa di syurga yang abadi..
(T_T)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan