~ catAtaN kEriNdUAn ~

ptg ini, hatiku tenang sekali apabila alunan Kalimah- kalimahNYA menari-nari di telingaku..teringat kat kampung halaman, umi, CHE ZALEHAWATI BINTI ABDUL RAHMAN tgh wat pe tu?? hmm..rindu kat die sangat2!! bila kita bleh jumpe umi..penantian itu benarlah satu penyeksaan..umie,,hari ni angah makan nasi ayam,, harga RM4.00..huhu mahal tu!! nasi ayam itu anakanda makan di bandar baru lipis yang serba indah itu..umie nak rase x?? kalu nak umi kenelah dtg sini..


hari ini juga,,kerinduanku makin lama makin menebal kepada arwah nenekku, CHE JAH CHE EMBONG..INSYAALAH 6ty angah balik, angah nak gi kubur arwah,, nak bacakan YASSIN utk arwah..spe arwah sbenanye ye?? dialah seorang wanita yang paling aku TABIK a.k.a RESPECT..dia pandai masak hehe..rasenye anak perempuan dia yang cantik tu pon sme macam die..pandai masak..sebab tu la aku jadi gemuk cani..pe2 pon ALHAMDULILLAH kerana sume ini nikmat yang dtg drpd ALLAH s.w.t...arwah banyak ajar aku masak..kire aku ni teror gak r dalam bab masak- memasak ni..hehe bleh la spew nak wat aq jd menantu,, (tu pon klau ader)..
sebut je nak makan pe..aku ON je..emm minat ROTI JALA x?? haa..hehe klau nak taw buat makanan yg plg aq expert..fulamak!! spew yang makan pasti nak lagi!! kui3 (terpuji diri sendiri lebih2 plak)


pada umie, kakak n adik2 ku, hujung minggu ni, angah akan mendarat di rumah..so don't forget tuk jemput saye ye..YAbedabedu!!


sampai ke tidak aq di sana..hmm 2 sume kuasa Allah..yang penting INNALLAHAMA'ANA...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan